Διαχείριση Γραφείου Κίνησης

Αρχική/Προϊόντα/Βασικού Σκοπού/Διαχείριση Γραφείου Κίνησης
Διαχείριση Γραφείου Κίνησης 2017-05-19T06:52:51+00:00

icon8

Η Εφαρμογή Διαχείρισης Γραφείου Κίνησης της OTS καλύπτει πλήρως τις ανάγκες των  Φορέων που αφορούν στην αποτελεσματική διαχείριση του στόλου τους.

Οι βασικές λειτουργίες της Εφαρμογής είναι:

  • Καταχώρηση και διαχείριση των οχημάτων, οδηγών, προσωπικού, συνεργείων.
  • Έκδοση και διαχείριση των δελτίων κίνησης, εντολών πορείας, υπηρεσιακών σημειωμάτων.
  • Διαχείριση καυσίμων.
  • Παρακολούθηση ιστορικού συντηρήσεων και επισκευών.
  • Διαχείριση των σχετικών βιβλίων του γραφείου κίνησης.
  • Τήρηση ιστορικού εκκρεμοτήτων και εξόδων.
  • Καθιέρωση και παρακολούθηση του πλάνου προληπτικής συντήρησης.

Έντυπο Εφαρμογής