Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών

Αρχική/Νέα/Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών

Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών

Στην OTS η ποιότητα των υπηρεσιών μας είναι πρωταρχικό μέλημα.

Στόχος μας είναι η παροχή υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας οι οποίες ικανοποιούν τις ανάγκες των συνεργατών μας πλήρως.

Για το σκοπό αυτό υλοποιούμε κάθε χρόνο τέτοιο καιρό την Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών.

Φέτος η έρευνα θα διεξαχθεί μέσω του Open Ticketing System, του εργαλείου καθημερινής επικοινωνίας των πελατών μαζί μας και θα είναι ενεργή από τη Δευτέρα 11 Απριλίου 2016 μέχρι και την Τετάρτη 20 Απριλίου.

Σας καλούμε λοιπόν να συμμετέχετε, βοηθώντας μας να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες μας και να έρθουμε ακόμη πιο κοντά στις απαιτήσεις σας.

Σε περίπτωση που δεν έχετε πρόσβαση μπορείτε να βρείτε σχετικές οδηγίες στο http://ots.gr/υποστήριξη/open-ticketing-system/

Υ.Γ : Μετά το πέρας της έρευνας, θα πραγματοποιηθεί κλήρωση ανάμεσα στους συμμετέχοντες όπου, ο πρώτος θα κερδίσει 1 Samsung Galaxy Tab S2 9.7″ WiFi (32GB) (σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας του μοντέλου τη στιγμή της ανακήρυξης των νικητών θα δοθεί το αμέσως επόμενο διαθέσιμο μοντέλο), ενώ ο δεύτερος και τρίτος νικητής θα κερδίσουν από μία ελεύθερη συμμετοχή σε ένα από τα επόμενα εκπαιδευτικά σεμινάρια της εταιρίας μας.

Κατεβάστε τους όρους του διαγωνισμού

2016-04-11T07:51:38+00:00 11/04/2016|Νέα|