Ολοκληρώθηκε στις 10 Οκτώβρη η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών 2020 που διοργανώθηκε από το Ινστιτούτο Καταναλωτών, στην οποία πήρε μέρος για 3η συνεχόμενη χρονιά η OTS.

Με πλήρη επίγνωση της σημασία της σωστής εξυπηρέτησης του πελάτη και με σεβασμό σε αυτόν, φέτος επιχειρήσαμε να δώσουμε το λόγο σε κάποιους από αυτούς προκειμένου να μοιραστούν μαζί μας την εμπειρία τους από τη συνεργασία με την OTS.

Οι κύριοι Νίκος Παπαδόπουλος, Προϊστάμενος Μηχανογράφησης του Δήμου Γλυφάδας και ο κος Νίκος Παναγιωτόπουλος, Γενικός Διευθυντής του ΤΕΕ μοιράστηκαν μαζί μας το όραμά τους για το μέλλον των φορέων τους αλλά και την εμπειρία τους από τον καιρό που πέρασαν δουλεύοντας μαζί μας για την υλοποίηση των έργων τους.

Οι συνάδελφοι που ήταν κοντά τους σε αυτή τη διαδρομή μοιράστηκαν μαζί μας τις προκλήσεις που υπήρξαν αλλά και τον τρόπο που τις ξεπέρασαν. Η επιτυχής έκβαση μίας αμοιβαίας προσπάθειας είναι πάντα το αποτέλεσμα εντατικής δουλειάς και η ικανοποίηση που αυτή προσφέρει μεγάλη. Η ανταμοιβή είναι μεγάλη όταν βλέπει κανείς τη δουλειά του να βοηθά έναν φορέα κάνει ένα βήμα προς το μέλλον, εκσυγχρονίζοντας τον τρόπο λειτουργίας του με μέσο την τεχνολογία και την πληροφορική.

Στην OTS όμως δεν επιθυμούμε μόνο μία εβδομάδα αφιερωμένη στους πελάτες μας. Θέλουμε κάθε μέρα να περιστρέφεται γύρω από τη σωστή εξυπηρέτηση των πελατών μας. Γι’ αυτό και δεσμευόμαστε να λειτουργούμε ανάλογα:

Να ακούμε αυτό που έχουν να μας πουν οι πελάτες μας. Και να πράττουμε ανάλογα.

Να τους ενθουσιάζουμε όπως ενθουσιαζόμαστε και εμείς με κάθε καινούριο project με το οποίο καταπιανόμαστε.

Να τους σεβόμαστε. Είναι οι πιο πολύτιμοι συνεργάτες μας.

Να είμαστε ειλικρινείς μαζί τους για αυτά που μπορούμε να τους προσφέρουμε.

Τα video των mini zoom sessions με τους κύριους Παπαδόπουλο και Παναγιωτόπουλο μπορείτε να τα βρείτε στο κανάλι της OTS SA στο Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCcFAZN_98lSAdnBZLX6avsg.