Η OTS συμμετέχει στο θεσμό της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών ως μέλος του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ).

Στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης, στο χρονικό διάστημα  02-6/10/2017, όλα τα τμήματα Εξυπηρέτησης Πελατών θα συμμετέχουν στις δράσεις, με στόχο την ανάδειξη του ζωτικού ρόλου της Εξυπηρέτησης Πελατών.

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών, στο πλαίσιο των υποστηρικτικών δράσεων και των επικοινωνιακών εργαλείων που σχεδίασε για την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, ανέπτυξε ένα mobile application με τις δράσεις των εταιρειών που συμμετέχουν στον εορτασμό.

Κατεβάστε σήμερα από το play store, το mobile application “eiep” και ενημερωθείτε για τις δράσεις και τις προωθητικές ενέργειες, που διοργανώνουν οι 69 εταιρείες-μέλη του ΕΙΕΠ. Φέτος, γιορτάζουμε όλοι μαζί στις 2-7 Οκτωβρίου, την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών!