Οι λύσεις της OTS είναι η απάντηση στις σύγχρονες ανάγκες των πολιτών. Μέσα από μια ευρεία γκάμα προϊόντων βοηθάμε τους φορείς να εξυπηρετούν τους πολίτες.

Σήμερα, τις λύσεις της OTS εμπιστεύθηκε η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και συγκεκριμένα οι Αντιπεριφέρειες Μεταφορών και Επικοινωνιών και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, σε συνεργασία με τις Διευθύνσεις Μεταφορών και Επικοινωνιών Δυτικής Θεσσαλονίκης και τη Διεύθυνση Διαφάνειας και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.

Η Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών Δυτικής Θεσσαλονίκης παρέχει πλέον την δυνατότητα, στους πολίτες που εξυπηρετούνται από αυτήν, της ψηφιακής πρόσβασης σε έξι νέες υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες μέσω της ιστοσελίδας της Π.Κ.Μ. και οδηγεί στο Open1|Entrance (https://entrance.open1.eu/client/2/welcome/).

Οι ψηφιακές υπηρεσίες που θα διευκολύνουν την καθημερινότητα χιλιάδων πολιτών αλλά και ειδικότερα των ατόμων με αναπηρία, είναι οι εξής:

-Δήλωση εγκατάστασης/απεγκατάστασης υγραεριοκίνησης σε επιβατικά οχήματα ιδιωτικής χρήσης

-Έκδοση δελτίου στάθμευσης ΑΜΕΑ

-Μεταβίβαση ενάριθμου οχήματος Επιβατικού ή Δίκυκλου Ιδιωτικής Χρήσης λόγω κληρονομιάς

-Άρση ακινησίας για επανακυκλοφορία Φορτηγού οχήματος Ιδιωτικής Χρήσης

-Άρση παρακράτησης κυριότητας Επιβατικού ή Δίκυκλου Ιδιωτικής Χρήσης

-Αλλαγή χρώματος Επιβατικού ή Δίκυκλου Ιδιωτικής Χρήσης

Το έργο αυτό αποτελεί μια πρωτοβουλία της Αντιπεριφέρειας Ψηφιακής Διακυβέρνησης της Π.Κ.Μ., μέσω του οποίου φιλοδοξεί να πετύχει το μέγιστο όφελος στην ψηφιακή εξυπηρέτηση του πολίτη, βελτιώνοντας την ποιότητα ζωής του, μειώνοντας τους χρόνους μετακινήσεων και αναμονής.

Με το Open1|Entrance o Φορέας θα διαθέτει πλέον απομακρυσμένα, με δυναμικό και δομημένο τρόπο τις υπηρεσίες του πάντα με σκοπό την εξυπηρέτησή του πολίτη!

Διαβάστε εδώ το Δελτίο Τύπου της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας

Περισσότερα για το Open1|Entrance εδώ