logo ots

2ο Open Talk 2023: «ΝOΙΑΖΟΜΑΙ», βασικό συστατικό της κουλτούρας της OTS

Τα Open Talks αποτελούν εταιρικές εκδηλώσεις, με στόχο την ενημέρωση για τη δραστηριότητα της OTS και την ανταλλαγή απόψεων και γνώσης. Το Σάββατο 10/06 πραγματοποιήθηκε το δεύτερο Open Talk για το 2023, το οποίο ήταν αφιερωμένο στους Πελάτες της εταιρείας. Έτσι, η κεντρική θεματολογία της συνάντησης αφορούσε στην ανάλυση των αποτελεσμάτων της Έρευνας Ικανοποίησης Πελατών […]

OTS_OpenTalk|OTS_OpenTalk
Share

Τα Open Talks αποτελούν εταιρικές εκδηλώσεις, με στόχο την ενημέρωση για τη δραστηριότητα της OTS και την ανταλλαγή απόψεων και γνώσης.

Το Σάββατο 10/06 πραγματοποιήθηκε το δεύτερο Open Talk για το 2023, το οποίο ήταν αφιερωμένο στους Πελάτες της εταιρείας. Έτσι, η κεντρική θεματολογία της συνάντησης αφορούσε στην ανάλυση των αποτελεσμάτων της Έρευνας Ικανοποίησης Πελατών για το 2023.

Τα μέλη των ομάδων Εξυπηρέτησης Πελατών παρουσίασαν και ανέλυσαν τα αποτελέσματα της έρευνας, εστιάζοντας στην περαιτέρω βελτίωση των υπηρεσιών που παρέχει η ΟTS. Αξίζει να σημειωθεί πως, το 96% των Πελατών της εταιρείας, δηλώνουν Πάρα Πολύ/Πολύ Ικανοποιημένοι σύμφωνα με τα στοιχεία που προκύπτουν.

Τα τελευταία χρόνια, εκτός από την Ετήσια Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών, εγκαινιάσαμε τη συνεχή ανατροφοδότηση μέσω: α) των ερωτηματολογίων ολοκλήρωσης των έργων, β) την αξιολόγηση μετά από κάθε τηλεφωνική επικοινωνία και γ) την ολοκλήρωση των αιτημάτων που μπαίνουν στο OCN (ticketing). Με αυτόν τον τρόπο δεν αρκούμαστε μόνον στο ετήσιο στιγμιότυπο που μας δίνει η Έρευνα Ικανοποίησης, αλλά επιδιώκουμε την συνεχή ανατροφοδότηση των πελατών μας.

Η ομάδα της OTS επιδιώκει να βελτιώνει συνεχώς την ποιότητα των προϊόντων και των υπηρεσιών της. Το 2023, λανσάρουμε την αξιολόγηση των εφαρμογών μας μέσα από τις ίδιες τις εφαρμογές, με απλό και εύκολο τρόπο.

Εγγραφείτε στο Newsletter

© 2025 OTS. All Rights Reserved
Development by
Κεντρικά Τηλέφωνα της Εταιρείας
Τηλεφωνικό Κέντρο – 2310 590100
Τηλέφωνο Έκτακτης Ανάγκης – 2312 205515