Η OTS και οι συνεργάτες της τιμούν την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών 2024, σε ένα κλίμα αμοιβαίας εκτίμησης, μέσα από μία σειρά επεισοδίων podcast.

Η σωστή και άμεση εξυπηρέτηση πελατών αποτελεί «θεμέλιο λίθο» για την επιτυχία και τη βιωσιμότητα κάθε επιχείρησης, δημιουργώντας σχέσεις εμπιστοσύνης και αφοσίωσης.

Στην OTS επιδιώκουμε την πλήρη κάλυψη των αναγκών των πελατών μας. Εκτιμούμε την ανατροφοδότηση των συνεργατών μας και λαμβάνουμε υπόψη τις απαιτήσεις τους, προκειμένου να διασφαλίζουμε την αποδοτικότητα των καθημερινών τους εργασιών.

Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών 2024

Στο πλαίσιο της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών 2024, κάποιοι από τους συνεργάτες μας μοιράστηκαν τις εμπειρίες τους από τη συνεργασία με την OTS. Τα σχόλια που λάβαμε, αναδεικνύουν τη σημασία της ομαδικής δουλειάς.

Ακούστε, στο Spotify της OTS, τα τρία πρώτα επεισόδια της σειράς: #OTS PODCAST|Είπαν για εμάς

Και για να γίνετε ακόμα περισσότεροι, σας προσκαλούμε να αποστείλετε στο e-mail: marketing@ots.gr μία σύντομη αξιολόγηση μιας εφαρμογής που χρησιμοποιείτε στον Φορέα σας και θα φροντίσουμε να την αξιοποιήσουμε αντίστοιχα!