Στην OTS, οι πελάτες μας βρίσκονται στο κέντρο των δραστηριοτήτων μας. Προσπαθούμε να προσεγγίζουμε τις ανάγκες τους, επιδιώκοντας, με κάθε δυνατό τρόπο, την αδιάλειπτη ικανοποίησή τους. Ένα από τα πολυτιμότερα μέσα για να επιτευχθεί αυτό, είναι η ετήσια Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών, η οποία θα διαρκέσει μέχρι τις 30 Απριλίου 2025. Μέσα από τις δικές σας παρατηρήσεις, ιδέες […]
Στην OTS, οι πελάτες μας βρίσκονται στο κέντρο των δραστηριοτήτων μας. Προσπαθούμε να προσεγγίζουμε τις ανάγκες τους, επιδιώκοντας, με κάθε δυνατό τρόπο, την αδιάλειπτη ικανοποίησή τους.
Ένα από τα πολυτιμότερα μέσα για να επιτευχθεί αυτό, είναι η ετήσια Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών, η οποία θα διαρκέσει μέχρι τις 30 Απριλίου 2025.
Μέσα από τις δικές σας παρατηρήσεις, ιδέες και προτάσεις, εντοπίζουμε τι λειτουργεί καλά, αναγνωρίζουμε τι χρειάζεται βελτίωση και σχεδιάζουμε λύσεις που ανταποκρίνονται πραγματικά στις απαιτήσεις σας.
Η Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών πραγματοποιείται μέσα από τις ίδιες τις εφαρμογές της OTS. Κάθε εφαρμογή διαθέτει ενσωματωμένο ένα σύστημα αξιολόγησης, προσφέροντας στους χρήστες τη δυνατότητα να μοιραστούν τις απόψεις και να αξιολογήσουν την εμπειρία τους.
Η συμμετοχή σας είναι ο τρόπος μας να ακούσουμε τη φωνή σας, να κατανοήσουμε τις εμπειρίες σας και να χτίσουμε πάνω σε αυτές μία ακόμα πιο ποιοτική και ουσιαστική συνεργασία!