Μέχρι πρόσφατα, οι Δημόσιοι φορείς έπρεπε να εκδίδουν, να επεξεργάζονται και να αποστέλλουν τις Βεβαιώσεις Εσόδων με χειροκίνητες διαδικασίες. Αυτό σήμαινε, πρακτικά, πολλές εργατοώρες χαμένες, αυξημένο διοικητικό κόστος, μεγάλη πιθανότητα λαθών και καθυστερήσεων. Από την 1η Οκτωβρίου 2024, η Α.Α.Δ.Ε. σταμάτησε να δέχεται χειρόγραφες Βεβαιώσεις Εσόδων υπέρ Δημοσίου και τρίτων, εφαρμόζοντας την υποχρεωτική ηλεκτρονική διαδικασία […]
Μέχρι πρόσφατα, οι Δημόσιοι φορείς έπρεπε να εκδίδουν, να επεξεργάζονται και να αποστέλλουν τις Βεβαιώσεις Εσόδων με χειροκίνητες διαδικασίες. Αυτό σήμαινε, πρακτικά, πολλές εργατοώρες χαμένες, αυξημένο διοικητικό κόστος, μεγάλη πιθανότητα λαθών και καθυστερήσεων.
Από την 1η Οκτωβρίου 2024, η Α.Α.Δ.Ε. σταμάτησε να δέχεται χειρόγραφες Βεβαιώσεις Εσόδων υπέρ Δημοσίου και τρίτων, εφαρμόζοντας την υποχρεωτική ηλεκτρονική διαδικασία με στόχο τη βελτίωση της αποδοτικότητας του κρατικού μηχανισμού.
Ωστόσο, η μετάβαση από τις χειρόγραφες διαδικασίες στη χρήση ηλεκτρονικών μέσων δημιούργησε αρκετές προκλήσεις για τους φορείς, που δεν διέθεταν τα απαραίτητα εργαλεία για την ομαλή προσαρμογή τους.
Η εφαρμογή Open1|Revenue Certification είναι η λύση της OTS για την Ηλεκτρονική Βεβαίωση Εσόδων προς τις Δ.Ο.Υ. μέσω της Α.Α.Δ.Ε.. Απευθύνεται σε κάθε οργανισμό, καθώς και σε όποιον λειτουργεί ως διαμετακομιστικός κόμβος.
Πρόκειται για μία αυτόνομη εφαρμογή, σε παραγωγική λειτουργία, η οποία επιτρέπει στους Δημόσιους φορείς να βεβαιώνουν, να μειώνουν και να αποστέλλουν έσοδα προς την Α.Α.Δ.Ε., όπως ορίζει η νομοθεσία (ΦΕΚ B’ 4053/03.09.2021), μέσα από ένα αυτοματοποιημένο και ασφαλές περιβάλλον.
Αξιοποιώντας το Open1|Revenue Certification, επιτυγχάνονται:
Η εφαρμογή Open1|Revenue Certification προσφέρει ένα εύχρηστο περιβάλλον για ολοκληρωμένη υποστήριξη. Επικοινωνήστε στο Τ: 2310 590 100 ή στο E: sales@ots.gr, προγραμματίστε μία παρουσίαση με την αρμόδια ομάδα της OTS και αφήστε πίσω τη γραφειοκρατία!