logo ots

Ηλεκτρονική Υποβολή Αιτημάτων προς τις Δημόσιες υπηρεσίες μέσω του Οpen1|Entrance της OTS

Το Οpen1|Entrance της OTS αποτελεί την ψηφιακή πύλη για την υποβολή αιτήσεων πολιτών και επιχειρήσεων προς τις Δημόσιες υπηρεσίες. Η πλατφόρμα προσφέρει ενιαία εμπειρία χρήστη, στα πρότυπα του gov.gr, επιτρέποντας την πλήρη διεκπεραίωση των διαδικασιών διαδικτυακά. Μέσα από ένα περιβάλλον που απλοποιεί, αυτοματοποιεί και παρακολουθεί κάθε στάδιο των διαθέσιμων διαδικασιών των φορέων, το Οpen1|Entrance: Προσφέρει καλύτερη […]

Share

Το Οpen1|Entrance της OTS αποτελεί την ψηφιακή πύλη για την υποβολή αιτήσεων πολιτών και επιχειρήσεων προς τις Δημόσιες υπηρεσίες. Η πλατφόρμα προσφέρει ενιαία εμπειρία χρήστη, στα πρότυπα του gov.gr, επιτρέποντας την πλήρη διεκπεραίωση των διαδικασιών διαδικτυακά.

Μέσα από ένα περιβάλλον που απλοποιεί, αυτοματοποιεί και παρακολουθεί κάθε στάδιο των διαθέσιμων διαδικασιών των φορέων, το Οpen1|Entrance:

  • Προσφέρει καλύτερη εμπειρία για τον πολίτη,
  • Συμβάλλει στη δημιουργία ενός πιο σύγχρονου, αποτελεσματικού και φιλικού Δημόσιου τομέα,
  • Αποφορτίζει το διοικητικό προσωπικό, με λιγότερες επαναλαμβανόμενες ενέργειες και πιο οργανωμένη εργασία.
Προσαρμοσμένη Λειτουργικότητα για κάθε φορέα

Το Open1|Entrance προσαρμόζεται στις ανάγκες και την εσωτερική πολιτική του εκάστοτε οργανισμού, κατανέμοντας αποδοτικότερα τα καθήκοντα και αυτοματοποιώντας τις διαδικασίες. Με αυτόν τον τρόπο, μειώνεται αισθητά ο χρόνος διεκπεραίωσης των αιτημάτων.

Αυτόματη Πρωτοκόλληση & Ομαλή Διαχείριση

Η πλατφόρμα εξασφαλίζει αυτόματη πρωτοκόλληση και δρομολόγηση των αιτήσεων στα αρμόδια τμήματα, αυξάνοντας την αποδοτικότητα και εξαλείφοντας τα λάθη που οφείλονται στην ανθρώπινη παρέμβαση.

Διαλειτουργικότητα

Διασυνδέεται με το Πρωτόκολλο της OTS, τα προϊόντα της γενιάς Open1 καθώς και με τρίτα συστήματα, διασφαλίζοντας την ομαλή ροή της πληροφορίας και τον συντονισμό μεταξύ των τμημάτων.

Ασφαλής Ταυτοποίηση & Ευελιξία στην Πρόσβαση

Οι χρήστες ταυτοποιούνται εύκολα και με ασφάλεια μέσω TAXISnet ή με ένα 6ψήφιο PIN, ενώ παρέχεται και δυνατότητα εξυπηρέτησης πολιτών χωρίς ΑΦΜ (π.χ. κατοίκων εξωτερικού) μέσω e-mail.

Θυρίδα του Πολίτη

Με τη Θυρίδα του Πολίτη, οι ενδιαφερόμενοι παρακολουθούν το ιστορικό και την πορεία των αιτήσεών τους, έχουν πρόσβαση σε όλα τα υποβληθέντα και ληφθέντα έγγραφα -ακόμα και παλαιότερων ετών- ολοκληρώνοντας, τις υποθέσεις τους άμεσα και απομακρυσμένα.

Για περισσότερες πληροφορίες ανατρέξτε στο σχετικό φυλλάδιο, ενώ για μία ολοκληρωμένη παρουσίαση των δυνατοτήτων του Open1|Entrance, κλείστε άμεσα το ραντεβού σας στο Τ: το 2310 590100 ή μέσω E-mail: sales@ots.gr

Εγγραφείτε στο Newsletter

© 2025 OTS. All Rights Reserved
Development by
Κεντρικά Τηλέφωνα της Εταιρείας
Τηλεφωνικό Κέντρο – 2310 590100
Τηλέφωνο Έκτακτης Ανάγκης – 2312 205515