Το Σάββατο 31 Μαΐου, η OTS πραγματοποίησε το 2ο Open Talk για το 2025, το οποίο συνδυάστηκε φέτος με το καθιερωμένο Summer Party της εταιρείας, στη Θεσσαλονίκη. Οι εκδηλώσεις συγκέντρωσαν εργαζόμενους από διάφορες πόλεις της Ελλάδας, σε μια ημέρα αφιερωμένη τόσο στους πελάτες, όσο και στην ίδια την ομάδα. Τα Open Talks στην OTS Τα […]
Το Σάββατο 31 Μαΐου, η OTS πραγματοποίησε το 2ο Open Talk για το 2025, το οποίο συνδυάστηκε φέτος με το καθιερωμένο Summer Party της εταιρείας, στη Θεσσαλονίκη. Οι εκδηλώσεις συγκέντρωσαν εργαζόμενους από διάφορες πόλεις της Ελλάδας, σε μια ημέρα αφιερωμένη τόσο στους πελάτες, όσο και στην ίδια την ομάδα.
Τα Open Talks αποτελούν ενδοεταιρικές εκδηλώσεις της OTS που πραγματοποιούνται κάθε χρόνο με τη συμμετοχή εργαζομένων από όλες τις ομάδες της εταιρείας, ανεξαρτήτως θέσης ή τοποθεσίας. Στόχος τους είναι η ενίσχυση της επικοινωνίας, της διαφάνειας και της συνεργασίας εντός του οργανισμού. Μέσα από αυτές τις συναντήσεις, τα μέλη των ομάδων της OTS έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τη δραστηριότητα της εταιρείας, να συζητήσουν και να ανταλλάξουν απόψεις, ιδέες και καλές πρακτικές, αλλά και να ευθυγραμμιστούν με το κοινό όραμα και τις αξίες που μας καθοδηγούν. Κάθε Open Talk έχει τη δική του θεματολογία, με το δεύτερο της χρονιάς να είναι αφιερωμένο στους Πελάτες.
Το 2ο Open Talk της χρονιάς επικεντρώθηκε στην παρουσίαση των αποτελεσμάτων της Ετήσιας Έρευνας Ικανοποίησης Πελατών της OTS. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά μέσα από τις εφαρμογές της OTS, προσφέροντας σε όλους τους πελάτες τη δυνατότητα να αξιολογήσουν εύκολα και άμεσα τις υπηρεσίες που λαμβάνουν. Η διαδικασία αυτή έχει καθιερωθεί ως βασικός μηχανισμός αξιολόγησης των λύσεων της εταιρείας, συμβάλλοντας στη συνεχή βελτίωση των προϊόντων και υπηρεσιών που παρέχει.
Παράλληλα, η OTS έχει θέσει σε εφαρμογή μια ολοκληρωμένη διαδικασία συνεχούς ανατροφοδότησης καθόλη τη διάρκεια του χρόνου, η οποία περιλαμβάνει:
α) την αξιολόγηση των έργων μέσω ερωτηματολογίων κατά την ολοκλήρωσή τους
β) την ανατροφοδότηση κατά την ολοκλήρωση αιτημάτων, που έρχονται τόσο τηλεφωνικά όσο και μέσω της πλατφόρμας ticketing (OCN)
Την έναρξη του 2ου Open Talk για το 2025 πραγματοποίησε η Χριστίνα Γεωργιαννούδη, όπου έκανε μια σύντομη εισαγωγή για τον σκοπό και τη σημασία της έρευνας. Όπως ανέφερε, «αξιολογούμε αν καλύπτουμε τις ανάγκες για τις οποίες σχεδιάστηκαν οι εφαρμογές μας – και αυτό μας βοηθά να πάρουμε αποφάσεις βασισμένες σε πραγματικά στοιχεία, όχι σε υποθέσεις».
Ακολούθησαν παρουσιάσεις από όλες τις ομάδες παραγωγής που συμμετείχαν στην έρευνα. Συγκεκριμένα, η Αρσινόη Γεωργιάδη (Business On Demand), ο Δημήτρης Ιωαννίδης (Open1|Process & Smart Cities), η Άννα Παμπουκίδου (Open1|Fin), ο Αναστάσης Κάντσης (Open1|HR), ο Παναγιώτης Παπαγεωργίου (P.T. HR), η Εριντόνα Χέρι (P.T. Ydata) και η Γεωργία Αβραμίδη (P.T. Financials) παρουσίασαν τα βασικά ευρήματα της αξιολόγησης για τις εφαρμογές που διαχειρίζονται οι ομάδες στις οποίες ανήκουν. Τα αποτελέσματα αφορούσαν συνολικά περισσότερες από 15 εφαρμογές, μεταξύ των οποίων οι Open1|Finance, Open1|HRMS, Open1|Process, Open1|KidCare, Open1|Rentals και Open1|Company.
Από το πρόγραμμα δεν έλειψε και η παρουσίαση των δεδομένων της αξιολόγησης των έργων από τον Θωμά Μικρού, αλλά και η παρουσίαση της Έφης Τιτοπούλου, σχετικά με την καθημερινή αξιολόγηση που γίνεται μέσω των εφαρμογών του τηλεφωνικού κέντρου. Κάθε ομάδα ανέλυσε τους βασικούς δείκτες ικανοποίησης, μοιράστηκε τόσο τα θετικά, όσο και τα αρνητικά σχόλια των χρηστών, ενώ όλοι είχαν την ευκαιρία να συμμετέχουν σε μια συζήτηση με στόχο να εντοπιστούν βελτιώσεις που μπορούν να υλοποιηθούν άμεσα, βάσει των αναγκών των πελατών.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, τα μέλη των ομάδων μοιράστηκαν εμπειρίες από την καθημερινή τους επαφή με τους πελάτες και σκέψεις γύρω από τη σημασία της ανατροφοδότησης. Συγκεκριμένα, ο Δημήτρης Ιωαννίδης αναφέρθηκε στη σημασία των κριτικών ως αφορμή για διάλογο και εξέλιξη, τονίζοντας ότι «μια αξιολόγηση μπορεί να περιέχει προβληματισμούς, χωρίς να είναι αρνητική, καθώς πρόκειται για σχόλια που δείχνουν τι πραγματικά έχει σημασία για τον χρήστη». Παράλληλα, ο Κώστας Μπόζης έθεσε έναν ουσιαστικό προβληματισμό γύρω από τον ρόλο της ανατροφοδότησης, λέγοντας πως «τίποτα από όλα αυτά δεν έχει σημασία, αν δεν απαντάμε στην ερώτηση “είμαστε πραγματικά χρήσιμοι για τους πελάτες μας;”». Η έρευνα, όπως σημείωσε, έχει αξία μόνο όταν λειτουργεί ως εργαλείο αλλαγής.
Από την ομάδα των Professional Services, ο Θωμάς Μικρού αναφέρθηκε σε μια αλλαγή που προτάθηκε στην αρχή της χρονιάς από τη συνάδελφό του, Μαρία Δερμιτζάκη, και βελτίωσε την καθημερινή συνεργασία τους με τους προγραμματιστές. Η πρόταση αυτή αφορούσε την καλύτερη ιεράρχηση των αιτημάτων πριν την έναρξη ενός νέου έργου και, όπως σημείωσε, «έκανε πιο ξεκάθαρο σε όλους τι έχει προτεραιότητα και πώς προχωράμε.». Από την άλλη μεριά, ο Παναγιώτης Παπαγεωργίου υπενθύμισε πως η φετινή έρευνα αποτελεί την 10η συνεχόμενη χρονιά της διαδικασίας, σημειώνοντας πως «η κουλτούρα της εταιρείας βασίζεται στο να προσφέρει πρώτα – και αυτό ξεκινά από το ενδιαφέρον για τη γνώμη των πελατών».
Τέλος, η Αρσινόη Γεωργιάδη εστίασε στη σύνδεση ανάμεσα στο περιεχόμενο του Open Talk και στην έννοια της ομάδας, που γιορτάζουμε στο Summer Party. Ειδικότερα, μοιράστηκε μια εμπειρία που ξεκίνησε από ένα σχόλιο πελάτη και εξελίχθηκε σε μια συλλογική διαδικασία παρακολούθησης και συνεννόησης μεταξύ συναδέλφων. «Δημιουργούμε ως ομάδα ένα πλέγμα συνεργασίας που προστατεύει και τον πελάτη και το έργο. Και αυτή η ομάδα δεν είναι μόνο το τμήμα μας – είναι όλοι όσοι συνεργαζόμαστε καθημερινά». Όπως ανέφερε κλείνοντας, «η σημερινή μέρα έχει να κάνει, στο πρώτο της κομμάτι, με την αξιολόγηση της προσπάθειάς μας και, στο δεύτερο, με τη γιορτή της ομάδας που δημιουργείται μέσα από αυτή την κοινή πορεία».
Μετά την λήξη του Open Talk, η μέρα ολοκληρώθηκε με το καλοκαιρινό πάρτι της OTS, σε έναν χώρο στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, με πανοραμική θέα τον Θερμαϊκό. Σ’ ένα ευχάριστο και φιλόξενο περιβάλλον, οι άνθρωποι της OTS πέρασαν χρόνο μαζί, γνώρισαν συναδέλφους από άλλες ομάδες ή πόλεις, γέλασαν και δημιούργησαν νέες αναμνήσεις. Με μουσική, φαγητό και πολύ χορό, η βραδιά έκλεισε με χαμόγελα, εύθυμη διάθεση και ξεχωριστές στιγμές, αποτελώντας μια υπενθύμιση ότι οι σχέσεις μεταξύ των ανθρώπων της ομάδας είναι το ίδιο σημαντικές, όσο και οι στόχοι που μοιραζόμαστε.
Για περισσότερα νέα σχετικά με την ομάδα και τις δράσεις μας, ακολουθήστε τη σελίδα μας στο Instagram ots.life.